TOMS One for One Charity Marketing

Post your Links to Your Sites here. I am not responsible for sites listed here they are user posted so please be responsible and look it over before you click on a link here. All post in other sections of the Survey Forum will be moved to here or deleted. Please keep it survey related... Note: I only look to see if the site is decent if not I will Remove the post.
grain2
Enter the middle number below: 367

TOMS One for One Charity Marketing

Postby grain2 » Fri Mar 07, 2014 1:58 am

USA er rik på moralsk følelse av merkevare toms sko gjør fjellklatring lerret sko , "kjøpe en få en gratis" for sin spesielle slagord , det ikke bare har grundig endret foten mote , og med en slags avslappet tiltak for å gjøre veldedighet gitt ansikt produsert revolusjonerende endring.Rommene grunnleggeren av Thukydid TOMS Blake , basen ( Blake Mycoskie ) ideen er veldig enkel: hver selger et par sko , donerte han et par for barn i den tredje verden .

Ikke lenge siden , Blake , Thukydid basen til britiske London for et kort besøk , til en ny serie med solbriller på markedet , og kombinert med den samme premiss: hver solgte et par briller , deretter det samme LaoShaoBianQiong regionen for å gi øynene korrigerende surgery.Blake , Thukydid basen sa : «Jeg i reise Argentina , kjøre inn i noen av barna , har de ikke bruke sko Og de må ha spesielle sko kan bære til skolen, men på den tiden jeg ikke ønsker . . å begynne å gjøre veldedighet , fordi jeg tror veldedighet er helt ved donasjoner . Hvis donasjoner før ordene , vil barna ikke har sko . fordi de må også ha et par , kan ikke alltid kledd bare i et par , ikke sant ? "

Blake, Thukydid basen ventil for " chief gi sko officer" og " kontinuerlig gründere " . Han er fra USA Californias SAN monica , med virkelige mennesker i USA ser ut og for eksempel tann , lyse og rene og skinnende godt omdømme . Grunnlagt i toms norge merkevare (som betyr " vakker morgendagens sko" ) , før fylte 18 begynte han å gjøre tøyet virksomheten , noen år senere åpnet et reklamebyrå , er etter nytt TV kringkastingsselskapet . "Jeg har aldri hatt en jobb , " sa han med et smil , " men kunden er sjefen , så sjefen min og mye . TOMS merke bak den enorme suksessen var delvis denne historien kunde munnen deling.

Blake, Thukydid basen aldri bruke en krone reklame , fordi han ikke trenger . Det er da bety ham til 35 pounds av rimelig pris å selge sine TOMS Shoes . Selvfølgelig kan dette ikke bare holde føttene bære denne par sko koster , men også kan holde gratis those.He sa : "Jeg vil aldri la mine kunder føler at de er i for veldedighet ekstra kostnad , jeg ønsker å gjøre dem føler at de er gjennom en kjøper for å få absolutt verdi Min filosofi er når du integrasjon forretningsmodell - å - ikke markedsføring gimmick , men virkelig , er dypt forankret i virksomheten - . kundene dine vil være mer trofaste de ønsker å dele historien , og din ansatte har gjort sitt tillitsfulle ting . "

Han fortsatte med å si : " dette er Blake , Thukydid base i sin nye bok , skape en meningsfull " viser en slags filosofi , han håper å andre merker vil måtte gjøre betraktninger . Fordi virkelig effektive : etablert siden selskapet til nå , han har blitt veiledet de 23 landene mer enn 2 millioner par sko forsyning . De skoene for barnas liv brakte reell endring." For en Zambia for barn , kan sko bety alt . " Fwasa Singogo forklart . Han var bære frem en humanitær ånd og kjærlighet til internasjonal veldedighet World Vision (World Vision ) av et barns helserådgivere.

Han fortsatte med å si :I dag kan jeg bli lege er fordi far kjøpte meg sko motiverer meg i dette landet ,toms sko norge en gang og nå fortsatt er en luxury.Although selv har gitt barne er " lerret lette sko " stil (ett inspirert av tradisjonelle Argentina sko , er sterk gummisåle og buet støtte) , men nå for salg til kunder av omfanget av skoene , men inkluderer ballett sko, gummisåle canvas sko, og til og med hver kan tenke seg farge kile hæl . Blake , Thukydid basen hyret selv tidligere Paul Smith ( Paul Smith ) designere , og har designe nye produkter .

Selv om TOMS er ikke et motemerke, men Anna temperatur tuor sin Vogue magazine ga det første push, og sine sko på grunn av vest " stjernens Miller ( Sienna Miller ) og Brad Pitt ( Brad Pitt ) elsket og respektert." Folk har aldri hørt om noe lignende gitt et par sko så grunnleggende og gjennomførbart , " Blake , Thukydid basen fortsatte: " Jeg tror det er den såkalte moteindustrien la de vil vi som sine egne : wow , er mote å lære Lei Feng , vi virkelig nødt til å hjelpe.

Velkommen til å besøke vår hjemmeside: http://www.toms-norge.com/

varah

Re: TOMS One for One Charity Marketing

Postby varah » Tue May 07, 2019 5:25 am

varah

Re: TOMS One for One Charity Marketing

Postby varah » Sat Oct 12, 2019 10:15 pm

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebounce
habeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggas
heavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouse
knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulse
latereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoon
obstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregion
readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcenter
tamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting

Return to “Links to Other Sites”